رز سیاه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات






هزار بار خواستم بهت بگم عاشق چشماتم
پنهون کردم این چشمارو بدون خاطر خواتم

مجبور نیستی به من بگی دوستم نداری
اگه برم نمیتونی یه لحظه هم دووم بیاری

اگه دوسم داری بیا منم دلم پیشه توِست پیشت میمونم
اگر که دوستم نداری بی خبر از پیشم برو برو بذار تنها بمونم

هر شب به یادت تا سحر بیدار میشینم چشم به در شاید بیای تو را ببینم
من وتو وخاطره ها دوست دارم بی انتها عاشق ترینم

تا پای جون هستم واست اگه بمونی
عاشق میمونم تا ابد خودت میدونی

اگه بری تا ابد از عشقت می خونم
از عشق تو با یاد تو ترانه هام زنده می مونند

اگر که عاشقم باشی کم نمیذارم واسه تو اینو خودت بهتر میدونی
اگه بخوای با هم باشیم میمونم پیشت تا ابد تا پیش من تنها نمونی

اونی که یه عمری میگفت :تو این دنیا به جز من هیچ کسی را نداره
رفت وتوی تنهاترین تنهايام منو تنها گذاشت

اگه دوسم داری بیا منم دلم پیشه تو ِپیشت میمونم
اگر که دوستم نداری بی خبر از پیشم برو برو بذار تنها بمونم





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط امیر مهدی در 20:6 | |